czwartek, 7 kwietnia 2011

Sposoby zdobywania linków

Często bywa, ze kończą się nam pomysły na zdobycie kolejnych linków. Bo wtedy robić? Bardzo dobrym sposobem i na zdobycie kolejnych linków i na dalszą naukę pozycjonowania jest dokładne obserwowanie działań albo konkurencji, albo osób mających wysokie miejsca na ciężkie frazy. Aby te miejsca osiągnąć należy linkować wieloma sposobami, sprawdzając w Yahoo skąd pochodzą ich linki widzimy różne blogi, fora czy katalogi z wysokim pr. Fraza wróżka nie jest już trudna. Wystarczy kliknąć na taką stronę i my również w takim miejscu możemy dodać swojego linka. Oczywiście zajęcie takie jest bardzo żmudne, często możemy włączyć kilkanaście stron a na żadnej z nich z różnych względów nie umieścimy swego odnośnika. Jednak w dłuższej perspektywie taktyka się sprawdza, sam w ten sposób powiększyłem swoje BL awansowując równocześnie o kilka pozycji.

4 komentarze:

  1. W sumie kiedyś nawet miałam okazję pozycjonować swoją stronę www jednak nic z tego dobrego nie wyszło. Mimo wszystko uważam, że marketing internetowy to bardzo dużo odbiorców. Dlatego w tym przypadku zdecydowałam się na social media marketing https://tearsofjoy.pl/social-media-marketing/ i to właśnie dzięki niemu zdobywam nowych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mojej stronie ostatnimi czasy nie było w ogóle ruchu... zdecydowałem się na zlecenie pozycjonowania agencji z doświadczeniem a mianowicie https://greenparrot.pl/nasza-oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych/katowice/ . Przeprowadzili dokładny audyt, optymalizację strony pod kątem SEO. Działania powoli przynoszą efekty a ja zdobywam nowych klientów. Szykuję się na stałą współpracę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako właściciel małej firmy, szukałem niezawodnej usługi, która pomoże mi stworzyć profesjonalną stronę internetową. Trafiłem na https://stronywww.kolobrzeg.pl/ i byłem zachwycony ich podejściem i wynikami. Ekipa była nie tylko kreatywna i pełna pomysłów, ale także bardzo skuteczna w komunikacji i realizacji moich oczekiwań. Strona, którą dla mnie stworzyli, jest nie tylko estetyczna, ale również intuicyjna i funkcjonalna. Jestem bardzo zadowolony z ich usług i polecam tę firmę każdemu, kto potrzebuje profesjonalnej strony internetowej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Współpraca z https://haiku.com.pl/ była dla mojej firmy prawdziwym przełomem. Szukaliśmy agencji, która nie tylko zajmie się standardowymi działaniami reklamowymi, ale również pomoże nam w budowaniu silnej i spójnej marki. Zespół Haiku wykazał się nie tylko kreatywnością, ale także głębokim zrozumieniem naszych potrzeb biznesowych. Dzięki ich wsparciu, nasza marka zyskała unikalny głos na rynku i przyciągnęła uwagę wielu nowych klientów.




    OdpowiedzUsuń