czwartek, 7 kwietnia 2011

Niekonwencjonalne merody pozycjonowania

Czytając różne fora o tematyce pozycjonerskiej możemy dojść do wniosku, że najlepszymi metodami są dodawanie do katalogów stron i pressel page. Tymczasem istnieje wiele innych sposobów zbyt często nie poruszanych , ani na forach ani na żadnych blogach. Takimi metodami jest chociażby dodawanie linków do ksiąg gości. Mówiąc szczerze efekty przeszły moje najśmielsze oczekiwania. Kiedy dodawałem swą witrynę do seo katalogów sprawdzając BL wg. Yahoo miałem kilkadziesiąt linków, w zdecydowanej większości o wartości n/a. Strona nie poprawiła znacząco swego miejsca w wyszukiwarkach, zacząłem więc szukać innych sposobów na polepszenie pozycji. I tak pomyślałem o znalezieniu ksiąg gości, najlepiej z wysokim pr i dodawać tam swoje wpisy. Nie powiem zajęło mi to sporo czasu, w końcu jednak stworzyłem listę około 300 ksiąg do których dodawałem odnośniki do swych stron. Efekt była naprawdę bardzo dobry. BL zwiększyło się znacznie szybciej niż poprzez katalogowanie, poprawiły się także miejsca w google. Tak więc chociaż ta metoda została już poniekąd zapomniana przez obecnych pozycjonerów okazało się, że przynosi całkiem dobre efekty.

6 komentarzy:

  1. Pozycjonowanie witryn internetowych jest nadal bardzo trafnym sposobem na zwiększenie widoczności i ruchu w wyszukiwarce Google. Ja bardzo chętnie współpracuję z agencją pozycjonerską https://dolp.pl i jestem bardzo z tej współpracy zadowolona. Należy pamiętać, że w zestaw pozycjonowania stron wchodzi wiele czynników które muszą współpracować wspólnie ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozycjonowanie stron internetowych jest cały czas bardzo skutecznym sposobem na zdobycie widoczności i ruchu w wyszukiwarce Google. Osobiście bardzo chętnie studiuję artykuły SEO w http://www.dccomp.pl/o-pozycjonowaniu-stron-slow-kilka/ i jestem bardzo z nich szczęśliwa. Należy mieć na uwadze, że w zestaw pozycjonowania stron wchodzi dużo składników które muszą współpracować wspólnie ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycjonowanie witryn internetowych jest cały czas bardzo trafnym sposobem na zwiększenie klientów i ruchu w wyszukiwarce Google. Osobiście bardzo chętnie studiuję artykuły SEO w https://technikaseo.blogspot.com/2019/10/jak-pisac-i-publikowac-posty-na-blogu.html i jestem bardzo z nich szczęśliwa. Należy mieć na uwadze, iż w skład pozycjonowania stron wchodzi wiele składników które muszą działać wspólnie ze sobą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem zdania, że w przypadku pozycjonowania bardzo istotna jest cierpliwość oraz wyczucie czasu. Właśnie dlatego również powinno się cały czas się dokształcać i przeglądać nowe artykuły. Jak dla mnie niedawno spodobał się bardzo fajny artykuł http://www.seo-reklama.pl/co-to-jest-pozycjonowanie-stron/ i myślę, iż warto wiedzieć czym w ogóle się pozycjonowanie zajmuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety ja się na samym pozycjonowaniu nie znam więc ciężko jest mi cokolwiek na ten temat powiedzieć. Jak najbardziej mogę każdemu polecić przeczytanie wpisu https://push-ad.com/blog/segmentacja-klientow-kluczem-do-sukcesu-kampanii-web-push/ gdzie doskonale opisano kampanię push oraz segmentację klientów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kwestie są bardzo ważne i ja jeszcze chcę powiedzieć, że także potrzebowałam strony www wraz z pozycjonowaniem. Na całe szczęście agencja reklamowa https://haiku.com.pl/ bez problemów takie rzeczy zrobiła.

    OdpowiedzUsuń