czwartek, 7 kwietnia 2011

Profile na forach

Również metoda z tworzeniem profili na forach internetowych przynosi znakomite efekty. W tym przypadku dużo czasu zajmuje samo znalezienie for z wysokim pr umożliwiające zostawienie linku w profilu i w sygnaturce. Oczywiście fora musza posiadać atrybut do follow. Po znalezieniu takich for kolejnym krokiem jest rejestracja. Ta wcale nie jest tak szybka jak mogłoby się wydawać. Aby uchronić się przed automatami administratorzy for tworzą liczne zabezpieczenia, na większości for na których się rejestrowałem musiałem wpisywać captchę, oraz odpowiadać dodatkowo na jeszcze jedno pytanie. W końcu zarejestrowałem się na wszystkich forach, następnie kilkając w „edycja profilu” wpisywałem adres swojej www. Później zostawiałem link w sygnaturce i pisałem kilka postów w Hyde parku oraz przywitalniach. Efekt? Awans nawet na ciężkie frazy o kilkadziesiąt miejsc! Takie frtazy jak wróżka nie będą sprawiać kłopotu. Uważam że sposób ten zapewne znany wielu doświadczonym pozycjonerom, którzy nie chcą za bardzo się dzielić swą wiedzą przynosi znakomite rezultaty. Oczywiście warunkiem jest dobra lista, którą znaleźć jest nie łatwo. Warto jednak poświęcić na to czas, poprzez tworzenie profili na dobrych forach jest IMO lepszy niż blast xrumerem.

4 komentarze:

  1. Na dobrą sprawę ja akurat na samym linkowaniu się nie znam, ale oczywiście wiem, że jest ono potrzebne i skuteczne. Ogólnie sam proces pozycjonowania nie jest taki złożony, ale musimy go dobrze poukładać. Bardzo podobają mi się wpisy o SEO na stronie inclick i właśnie zazwyczaj stamtąd biorę inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie samo tworzenie stron www jest niestety zbyt niezrozumiałe, a zależało mi bardzo na tym aby moja strona byłą jak najlepiej wykonana. Właśnie dlatego zdecydowałam się na kontakt z firmą https://haiku.com.pl/ która taką stronę dla mnie wykonała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jakości strony rzeczywiście bardzo dużo zależy, powinna być przygotowana w pełni profesjonalnie. Lepiej dopłacić a nie mieć wyrzutów, że można było coś zrobić lepiej. I potem pozycjonowanie, także w wykonaniu fachowców jak Green Parrot. Nie ma znaczenia już w jakiej branży działasz.

    OdpowiedzUsuń